fredag, november 26, 2010

en vecka till...

sjukskriven till 2.12. me not likey. men kanske ryggen ska ge med sig nu då!
när jag just kommit hem från hvc fick jag ett samtal från jobbet, hade ju gått och grämt mig över utebliven tomtefotografering, men mitt egna förslag till kassachefen igår godkändes och därmed kan "fat lady" titulera sig hovikuvaaja för en dag :) fick alltså ge henne råd och tips över hur det sköts på smidigaste sätt - kan vara rätt hektiskt emellanåt när det hopas barn och föräldrar runt tomten. men hon ska nog klara det - det är jag säker på!
sen ringde fammo och bjöd in mig på lillajulsgröt imorgon. so not lchf! men ska försöka ta mig ut dit, har inte sett släkten på länge eller människor överhuvudtaget... där kan jag ju iaf ligga ner på soffan om jag behöver. sitta orkar jag inte ännu mer än en kort stund...
nu ska jag försöka få i mig lite mat så jag kan ta min medicin.