måndag, november 29, 2010

tävling för blonda ;)

min första egna tävling i bloggvärlden! mor gav mig en KMS California colorvitality blonde treatment som hon fått på köpet (eller nåt) - och jag är ju inte blond (längre) så har ingen nytta av den därför lottar jag nu ut den bland mina läsare!
så här gör du för att delta:
1. länka till den här tävlingen i din blogg eller på facebook
2. skriv en kommentar här att du deltar och ange om du bloggat eller facebookat
3. glöm inte e-postadress så jag kan kontakta dig om du vinner!


tävlingen håller på till 6.12 kl.23:59!

// lyhyesti suomeksi;
ensimmäinen kilpailuni!!! eli jos olet blondi tai tunnet jonkun blondin, ei muuta kun mukaan! :)
1. kerro tästä kilpailusta sun blogissa tai facebookissa
2. kommentoi tätä postausta, kerro myös onko linkkisi blogissasi vai facebookissa
3. älä unohda s-posti, jotta tiedän mistä saada sinut kiinni jos voitat!


osallistumisaikaa on 6.12 23:59 saakka!