tisdag, november 23, 2010

villhagodis.nu

snål på godis. gjorde ju mudcake förra veckan och testade göra kokosbollar igår, båda lchf-style of course. men bollarna var rent ut sagt äckliga, smaka bara kokos. mudcaken helt ok, men den känns så maffig, fastän man tar en liten bit och den motsvarar ändå inte godis...
börjar fundera på om den här dieten kommer att funka för mig i längden. när jag nu inte äter rött kött så har jag inte så mycket att välja på, lax är rätt dyrt och enda fågelform jag gillar är broiler. äggröran står mig upp i halsen och kommer snart ur öronen speciellt nu när jag är sjukledig och inte gör mycket annat än vilar och därmed inte förbränner något dvs inte är hungrig heller.
men jag ska inte ge upp. inte ännu iaf.
men jag vill ändå ha godis! och/eller popcorn. :/
help me someone!!!