onsdag, februari 23, 2011

souvenir från staaan

jag var ju till h:fors i helgen. gick en hel massa hela lördagen - shopping på stan och ikea... igår märkte jag av en souvenir jag inte hade tänkt mig skaffa på resan - mitt högra knä och min högra fot är helt fucked up. det sticker som knivar i knäet och foten bultar på. antar att det inte ändå var så smart att klä sig varmt och bekvämt framom snyggt - iaf på fötterna... något annat kan jag inte komma på att skulle kunna vara orsaken till smärtan. fast lite konstigt känns det att smärtan kom med ett par dagars fördröjning. nåväl. 
traskar iväg med småledsna steg till jobbet om en stund - dag två efter semestern (damn att den svischade förbi bara!) - ledsna steg för att jag missar en viktig match ikväll, sport har chansen att avgöra och gå vidare till top4 i slutspelet. och då jobbar jag ynka 4h timmar idag! slutar halv8, men då är det ändå försent att sticka iväg till kopparön :(
flyg, örnar, flyg!
ps. rese-recension kommer nog så småningom, bara jag får fotona från kameran till datorn! :) den som väntar på något gott...