lördag, februari 12, 2011

teknikproblem

eller något hos bloglovin. av dom 111 "nya" inläggen jag hade att läsa i natt när jag kom hem runt 2, var kanske 2o nya, på riktigt. resten var inlägg av en och samma person (nämligen söta sara) från januari ända! inlägg som jag redan läst dessutom. och det är just den här personens inlägg som på senaste tid dykt upp på bloglovin med över en dags delay. så, mene ja tiedä sit!...
har halvsovit hela dagen, har ont i halsen och täppt näsa - perfekt start på semestern! hoppas det bara är något tillfälligt, så där efter en kväll på krogen :D och nej, jag sprang inte i kortkort utan jacka på stan, hade mina fake-uggs+benvärmare och varm jacka på mig till och från krogen, så...
ska kika om jag orkar ta itu med kameran ännu ikväll. har för mig att det knäpptes otaliga foton igår, ska bli kul att se, när kameran alltså inte enbart varit i mina händer :)