lördag, februari 19, 2011

and i'm off!

sitter som bäst på flyget till helsingfors! om jag känner mig rätt så har jag just frenetiskt tuggat tuggummi, för att klara av starten :)
ska bli mysigt att starta dagen med en frukost på antingen café ekberg eller la torre fazzione med the fellmans! och sen så småningom blir det dags att inta storstadens butiker i jakt på bl.a. ett par snygga skor.
sen står hockey (eller kanske något helt annat!) på schemat, följt av middag hos kietzarna. 
söndagen blir nog rätt lugn med tanke på att flyget hem lyfter 12:2o - så jag tänker mig en lugn och lång frukost och lite bus med hunden bella :)
kommer knappast att blogga under resan, men jag tror nog ni ska klara er utan mig en dag ;)
hoppas ni har en mysig helg allihopa!


ps. ifall det finns någon stackare som tror att jag bloggar från flyget - detta är ett förinställt inlägg som jag skrev igår eftermiddag ;)