torsdag, februari 17, 2011

thursday afternoon

stonecake - tuesday afternoon

vaknade upp med ont i ryggen :( sov väldigt oroligt hela natten, vaknade många gånger, låg och vände och vred på mig länge och väl tills jag hittade en bekväm postition... så det blev att ta in värkmedicin efter en ordentlig brunch - stekt kalkonknackkorv, en skiva cheddar-ost, gurka, tomat och fetaost. nanna! har hittills under semestern klarat mig utan värkmedicin, vilket kanske bara skvallrar om hur lite jag faktiskt gjort (men jag skyller på kölden) - igår var första gången jag gick på en ordentlig promenad, när jag på kvällen traskade till och från ölander-nilsson-residenset.
nu sitter jag och funderar på vad jag skulle våga mig på att göra idag. om lite på 4h kommer älskade marius hit, vi ska busa några timmar (så hans föräldrar får gå ut och äta på tumis, jag tänkte dom bra kan behöva lite alone time!) så nu gör jag inte annat än räknar timmar och minuter - finns ju inget roligare än att få spendera tid med den härligaste (snart) två-åringen i världen!