lördag, februari 05, 2011

slow saturday

efter ett 4h buspartaj i sundom (gjorde gott för själen) avrundar jag nu kvällen med 15 tända ljus, fruktsallad (kan inte få nog av sånt just nu!) och värkmedicin (ryggen håller på och ge upp nu igen)...

imorgon ska jag, hör och häpna, gå på bröllopsmässan! inte för att jag går i giftastankar - herrejee, jag har ju inte ens en karl! *snyft* men min bror hade fått biljetter, och min svägerska vill som vanligt gå, artisticas show visas dock i år i trefaldighetskyrkan, kl 18:oo - check it out! själv tänkte jag kolla in tips för bröllopsfotografering, har för mig att det borde finnas några utställningar på mässan(?).
ska i vilket fall som bli kul, skoj med något helt annorlunda en söndag! (lite smårädd är jag dock för att se några personer som jag absolut inte vill se, men jag har ju svägerskan att hålla i handen om så sker...)
ja, och så är ju åtminstone en bekant människa med i showerna - dvs vackraste mira, ska bli kul att se henne på catwalken, fast hon själv bävar för den där ena klänningen ;) 
kameran kommer förstås med, så får ni förhoppningsvis sen en rapport!

hoppas ni har en mysig lördagskväll och kom ihåg att krama om era nära och kära!