söndag, oktober 02, 2011

var är ni?

förra hösten
hörni. jag vet inte om det är förnyade bloglovin eller "förnyade" fb som gör att mina inlägg inte dyker upp på fb som vanligt. tråkigt. för ni är en hel del som tittar in här bara efter att ni sett min "reklam" på fb. såna som alltså inte tittar in så där ett, tu, tre annars bara, för att kolla om jag skrivit nåt nytt.
eller så har ni bara helt enkelt sluta läsa min blogg*?
hur ligger det till egentligen?! snälla, söta ni, lämna spårt efter er!!!



*bla,bla,bla. "man skriver sin blogg för sig själv" osv. nja. jag skriver för att få respons, förslag, kommentarer, heja-rop och klagomål. jag skriver för att utvecklas. inom allt jag gör. och utan era kommentarer så är det lite tråkigt. och fastän jag kanske är lite små-ego, så tänker jag inte börja kommentera min egna blogg, bara för att. eller borde jag?!