söndag, oktober 02, 2011

sunday, sunday

blev väckt alldeles för tidigt av hunden idag. ville dock inte sätta igång med några hemmasysslor, så efter fixning av bångstyrig pannlugg, påklädning och promenad med hunden gick jag hemifrån. vilket resulterade i att jag traskade iväg till jobbet 45min före jag skulle börja. vanligtvis sticker jag hemifrån en kvart före. tog mig en lugn promenad för att inte stressa ryggen, tittade på dom vackra löven i träden och på marken, försökte räkna ut om regnovädret som syntes längre bort tänker komma hitåt idag...

nu 1o min kvar tills jag börjar jobba. så tänkte jag tittar in här och säger hej, önskar er alla en skön söndag och tipsar er om att det finns en hel del fyndhörnor på mm, så har ni inget annat för er - kom in och spendera en stund här och hör av er isf så får jag komma och säga hej!