söndag, oktober 03, 2010

sköna söndag?...

idag skulle bli en dag full med program hade jag tänkt. hade planerat städa här hemma; dammsuga, diska, tvätta kläder osv. sen skulle jag äntligen testa på vattenlöpning i simhallen med bästaste sussi. och sen... the ratpack show @ ritz!
det sista blir nog av, men det andra kanske blir ogjort. för...
när jag klädde på mig för att gå ut med hunden här för en timme sen, sträckte jag nånting i övre ryggen och har nu ont, t.o.m. i viloläge. det är tillräckligt för att jag ska tycka att vila (och kanske nåt piller!?) just nu är top priority för att inte behöva missa kvällens höjdpunkt. dom andra programpunkterna är ju sånt jag hinner med när som helst. the ratpack show är en once in a lifetime grej liksom! :)
förlåt än en gång sussi att jag inhiberade vår simhallsdate! (kanske det verkligen blir av om jag skriver det här nu också, dvs måndag, onsdag och torsdag - simhallen it is! ;) )


edit. tycks inte bli något ratpack heller. dom tre jag skulle gå med har av en eller annan orsak avbokat :( vet att vi alla sett fram emot kvällen, så det är en stor besvikelse för alla fyra. men sånt som händer antar jag. så ännu en lugn hemmakväll framför tvn då m.a.o blir det för min del ikväll...