torsdag, oktober 21, 2010

bloglovin' och annat smått&gott

måste bara säga att i <3 bloglovin'. så mycket lättare nu att hålla koll på alla bloggar jag följer! trodde aldrig jag skulle bli bliten av blogg-flugan, men tydligen har så hänt... :)

bokade tid till eva @ artistica, måndag kl133o. känns konstigt att gå till någon annan än I men blir så illa tvungen. värsta utväxten har jag, och vill bli mörkare igen. klipper troligtvis även pannlugg igen. det är nånting med hösten som får mig att vila ha pannlugg...

hittade en ursöt "snoddhalsdukmedhuva" och tillhörande vantar på lindex, bild kommer upp senare. köpte även på fantoy en badleksak åt marius (värsta badankan i världen) samt en baby-leksak som var på rea. vem som ska få den har jag ännu inte bestämt - tycker jag hör om folk som är gravida varje dag nu - inte konstigt att man själv blir babysjuk :D

ps. nu på lördag har vi barnens dag mm - kom gärna in en sväng och rösta på mig #4 ;) personalen får alltså klä ut sig och kunderna röstar på bästa outfit! det delas ut ballonger och godis och andra smakprov till höger och vänster. skojskojskoj! :)

btw. imorgon fyller en liten flicka 11 år. fatta - 11 år!!!