onsdag, oktober 06, 2010

finally!

idag blev vattenlöpningen äntligen av. och hur kul som helst var det ju! saken gjorde det ju inte precis sämre hellre att man hade bästaste sussi bredvid sig. perfekt att prata lite dittan och dattan samtidigt som man kämpade på i vattnet :) och imorgon gör vi samma sak igen!
lånat från google kuvahaku
efteråt belönade vi oss med varsin tres hombres salad @ amarillo (http://www.digipaper.fi/amarillo/47083/ sidan 3)
lånat från amarillo.fi
efteråt blev det en snabbvisit i sundom, lekte lite med marius och nattade sen honom, bra övning inför 16.1o då jag ska vara med honom hela dagen alldeles ensam för första gången!
------------------
annars hade jag en väldigt seg start på min lediga dag. sov superlänge. så går det när jewel inte längre gnäller tidigt på morgonen och vill ha mat eller gå ut. hon sover nuförtiden snällt med mig länge om morgnarna - love it! pga inhiberat besök på artistica imorgon beslöt jag mig för att gå på stan imorgon istället för idag som var tänkt. så det blev att jag slöade hemma hela dagen tills det blev dags för simhallen. skönt så. ladda lite batterier emellanåt är bara bra! men nu har jag lite panik över håret, men I lovade fixa en ersättare åt mig, men då blir det bara rot-färgning, inte något mera utöver det vanliga som jag hade tänkt mig med I. det får bli nästa gång det istället...