söndag, mars 13, 2011

tävling!

köpte från min tuuri-trip ett torr-schampo, som jag nu lottar ut bland er läsare. har testat det två gånger, dvs det är så gott som oanvänt, kom fram till att det inte passar mitt hår tyvärr.

so many four reasons hair powder funkar i kort och långt hår. skaka burken tills du hör kulan i flaskan röra på sig. spraya i roten.
används i torrt hår. tex när du försover dig en morgon och märker att du kanske borde tvätta håret - perfekt att använda då, snabbt och smidigt! funkar som ett volymgivande spray samtidigt som det snabbt tar bort smutsigheten och "flåtigheten" i håret!
varför funkade det inte för mig då?! visst, det funkade nog, håret såg rent ut och det gav volym, men slutresultatet för mig med mörkt hår var typ grå rot. inte nice. så skulle rekommendera detta torr-schampo/hår puder för ljushåriga.
vad ska du göra för att vinna då?!
kommentera detta inlägg. as easy as that!
vill du ha större chans att vinna länkar du till tävlingen i din blogg, på fb, twitter eller annat liknande ställe. nämn det i din kommentar isf!
alla är välkomna att delta och tävlingen avslutar jag om en vecka, dvs söndag 2o.o3 kl.23:59.