torsdag, mars 17, 2011

ännu helt wow liksom

går omkring och småler på jobbet. rösten är halvt borta, men ändå nynnar jag för mig själv on meillä pitkä tie, mutta joka yö, silloin mun sydän lyö, se lyö sulle vain, sä oot mun ainoain...
det blev ingen nattlig tur till ishallen. det blev för lite sömn när man först vaknade halv3 för att märka att laget inte kommer 3 utan först 4. sen vaknade man (eller jag hann aldrig ens somna om) halv4 för att märka att laget inte heller kommer 4 utan först 5. då bestämde vi att vi sparar krafterna till torijuhlat istället. men likaväl kunde jag nog ha åkt till hallen och deltagit i festligheterna, för lika trött är jag ändå.
men vad gör nu det. sportis ska kvala till ligan!
förlåt om allt jag tycks skriva om nu just är hockey. men det är liksom allt jag tänker på för tillfället.
nu tillbaks i jobb ett par timmar, jag nynnar alltså vidare :)