tisdag, mars 15, 2011

chocolate...

...mud mask och ett långt varmt bad - nu mår jag toppen!
köpte förra veckan några ansiktsmasker, passade på när kicks hade erbjudandet "köp 3, betala för 2". hem följde dom här:
choklad djuprengörande och återfuktande, jordgubb återfuktande och mjukgörande samt den gröna no time to shine oljeabsorberande (tänker testa dom andra två på bilden senare, dom fick ännu dock stanna i butiken)
testade alltså den choklad-doftande ikväll. smorde in ansiktet och halsen och kröp ner i badet. underbart! doften av choklad från mitt ansikte som mötte doften av jordgubb från badskummet - himmelrike!
huden kändes mjuk och ren efteråt. hela kroppen njuter och nu ska jag krypa ner under täcket. är inte längre trött (vilket jag alltid dock brukar bli efter ett långt varmt bad) så jag funderar på att kolla en film.
köpte (samma dag som maskerna) två filmer från anttila - beverly hills chihuahua och uppföljaren, dvs beverly hills chihuahua 2 :) hade tänkt hyra tvåan när mor var här sist, men varken ettan eller tvåan fanns vid makuuni (senare fick jag veta att filmtown har dem...) men nu har jag ju iaf tills nästa gång hon kommer, vilket lär vara runt påsk. ändå tänkte jag kolla tvåan nu, för det kommer inget intressant på tv...

annat jag köpte samma dag: två träningstoppar (puma, david) och ett par träningsskor (nike) på intersports slutförsäljningsrea, proffs hårsspray och torrschampo från kicks och en tröja från seppälä. bilder (som jag visserligen lovade sätta upp följande dag) kommer kanske nångång :)

nu till filmen. sov gott mina vänner!