lördag, mars 12, 2011

så fel man kan ha

trodde ju, och hoppades innerligt, att biljetterna till fjärde final-matchen skulle släppas imorgon bitti. men nej. se först på måndag kl 9, när dom flesta jobbar, ja se då kan man först köpa biljetter. om man har tur och får tag i några dvs. 
så det blir att tajma kaffepausen på jobbet då igen och hoppas få tag i några biljetter på 12min. annars gråter jag. massor. om inte sussi lyckas få tag på biljetter då alltså. vi sitter ju samtidigt på respektive arbetsplatser och biter på naglarna och kallsvettas lite grann. iaf jag. eller så får man hoppas på att en arbetskompis igen ska gå till olympiakvarterets kiosk och hämta och snällt langa åt mig och mina vänner.
men det är ännu en dag tills dess. så nu ska jag istället fiilistellä kvällens grymma vinst :)
foto: linus lindholm/vbl
imorgon ska jag på photoshoot med en liten baby-kevin ♥