måndag, juli 30, 2012

drop-in loppis?!

har funderat på en grej några timmar nu...
i.o.m. min stundande flytt så vill jag ju bli av med en hel del grejer, p.g.a. utrymmes- och förvaringsbrist i nya lägenheten. men  o r k a  fota allt jag vill bli av med för att sätta upp här och på fb-loppis... tidskrävande. tid som jag kunde sätta på att packa resten istället.
så jag funderar så här. skulle någon vara intresserad av drop-in loppis inkommande torsdag och/eller söndag?!

kläder (allt från topp till tå - förutom underkläder typ)
inredning (krukor, ljusstakar, ramar...)
böcker (mest pocketböcker men även faktaböcker)
hundsaker (koppel, kläder, leksaker)

egentligen ger jag bort en massa gratis, speciellt kläder, men känner ni att ni vill betala så är det helt lugnt om ni ger en euro eller två!
hur låter det?!