onsdag, juli 11, 2012

alla vinnare & motiveringar

så där, nu är alla vinnare publicerade. denna gång valde jag vinnarna själv, alltså ingen utlottning. för att vinna gällde inte bara att ha en motivering till varför du ville vinna, utan även priserna jag hade skulle passa personen.

the bookworms
danne: jag är evig optimist och tror att jag skall hinna läsa böcker ännu då lillen föds. och om jag inte hinner läsa böckerna kan jag alltid spara dem till lillen så han blir klok :)
sabrina: nå så jag ska ha någo att göra då karln ser på sport! och inget är bättre än en bok då man vill stänga in sig i en liten bubbla, och bara svara "mmm" på allt mannen säger om idrottarna.
linda: är en bokmal och tackar aldrig nej till böcker.
petra: OM jag skulle hinna läsa nåt den här sommaren så är det ju en förutsättning att HA nåt att läsa... därför! :)

the beauty queens
heidi e: tävlar om vinst 2, något som jag ännu inte gett upp medan jag väntar nr2 :) lite lyx i en väntande mammas vardag!
johanna: tyttöjen juttuja, kivaakivaa :)
sara: kanske nåt som passar till vår kommande shoot?  ;)

the clean freaks
christina: kul, men vilken beslutsångest jag fick! nå, jag tävlar hur som helst om pris nr3 för jag har allt för mycket av de andra två redan.
jenny: med en busunge i huset blir det mycket städning, alla hjälpmedel är välkomna :)

the bookworms fick förstås böcker.
the beauty queens diverser beauty-relaterade grejer.
the clean freaks kanske trodde dom tävlade om städgrejer - men a clean freak kan betyda så mycket mer ;)