fredag, september 09, 2011

stel som en pinne

måste ha sovit konstigt i natt, har för mig att jag vaknat utan dyna ett par gånger... vilket resulterade i en smula irriterad nacke på morgon. inget jag brydde mig så mycket om. först. men ju längre in på arbetsdagen vi kom, desto värre blev det. och att sitta dom två första timmarna utan minsta lilla paus, med konstanta köer alltså, gjorde inte saken bättre. halvvägs genom arbetsdagen fick jag snurra på stolen för att överhuvudtaget kunna se till höger.
nackspärr deluxe.
köpte magic ice gel och tog in en värkmedicin. varkendera hjälpte.
sitter nu med mysiga vete-räven runt nacken, fresh from the microwave-oven. sen ska jag lägga mig raklång med dyna, vila en stund och hoppas styvheten släpper lite.
sen bara det går tänkte jag slänga ihop en sån här och ha lite fredagsmys på tumanhand med jewel. om inget annat skoj dyker upp.
klagobloggen säger nu tack och hej för en stund.

ps. kul att så många (ja, typ 6 stycken) gillade mitt inlägg om hinnan juhlat! är det något ni vill se mer av? tips på billigheter alltså...