onsdag, augusti 31, 2011

en dag i sjukstugan

har spenderat dagen mestadels under täcket i soffan. sett x antal himym-avsnitt (tack till svägerskan som lånade hela boxen åt mig!). slösurfat. letat hotell i bangkok. och ätit glass. mår lite bättre i kroppen men huvudet är ännu tungt som sten och fullt av snor och nysmaratonet har fortsatt.
tänker fara i jobb imorgon. det får bära eller brista. i värsta fall säger kroppen stopp och jag får hälsa på en doktor på vägen hem eller så klarar jag mig genom dagen med lite f*nanamma. även kallat finrexin och battery stripped. inte ihopblandat dock.

och nu kom regnet. som jag väntat på här hemma i min sjukstuga i dagarna två. hoppas det håller upp imorgon mellan o63o och o655 så jag får gå torrskodd från hundpromenaden och cykelturen till jobbet. tack.