lördag, april 28, 2012

what i did, what i'll do

skippade min tänkta runda på stan. tog istället vara på (det som till sist inte blev så många timmar av) solen - en promenad i periferin med klämkäck musik i öronen.
såg min första "egna" street art, dvs en som jag inte först sett hos tex tidstjuven, luskat ut var den fanns och sen gått och letat upp den. den här hittade jag helt själv. samma artist som gjorde ninjorna månntro?!

såg fina färgklickar längs med vägrenen. fråga: kallas det vägren även i stan, eller bara ute på landet?!

såg - vad jag på långt håll trodde var en staty - en katt som gjorde yoga i fönstret.

sen hälsade jag på apoteket och sale. väl hemma ställde jag mig vid spisen, inspirerad av fisken svea gjorde jag min variant på tacolåda. den avnjuter jag för tillfället med den fräschaste drycken ever.

funderar ta en powernap efter att jag ätit upp min mat, för att sedan hoppa i duschen och börja förbereda mig inför kvällens tjohej. känns inte alls som lördag förresten. känns som att dagarna flyter ihop med varandra för tillfället. kanske har något att göra med att jag jobbade 9 dagar i streck tills igår.

nåväl. önskar er en skön lördagskväll, med hopp om mera sol imorgon!