fredag, april 20, 2012

1o-16

barnens dag imorgon alltså på minimani. mellan 1o och 16. vi ber till vädergudarna att det är uppehåll på dagen, så barnen kan njuta av ponnyridning och brandbilar!


själv sitter jag på kontoret och tänkte köra på ett säkert (och enkelt) kort - nämligen min* tigerdräkt. men när jag cyklade hem från jobbet idag, i snöblandat regn, slog det mig mittiallt - jag ska vara en... ja, den som kommer in till mm imorgon får se! ;) ska försöka göra mina sysslor på kontoret i rapid-fart, så hinner jag sen skutta omkring, eller jag tror det blir mera av att lunka, och samla röster. min nummer är som vanligt 4.


*ja, den är ju lånad, av en bekants bekants bekant. och ingen har hämtat bort den. så jag tar mig friheten att låna den alltid nu som då. jag har ju haft den minst ett år nu redan... så den känns som min.