fredag, april 20, 2012

ledsen i ögat

ser lite dåligt ut med min kan dee-beställning.
beställde ju tre linnen, hade tänkt ta ett fjärde, men det lyste rött vid den när jag skulle göra betalning, dvs linnet var slutsålt. tog bort det och tänkte att dom tre andra är ok eftersom dom var gröna. men idag fick jag mail att två av linnena var slutsålda, att det varit stor rusning just när jag gjorde min beställning, och tydligen har det skett en miss eftersom jag kunde beställa linnena fastän dom var slutsålda. 
lite tråkigt för mig, för senare idag kom mail att min beställning är ivägskickad. jag kommer alltså att betala frakt på 8€ för ett enda linne. suger. om dom inte hade varit så himla snabba därborta med packning och utskickning, hade jag gärna satt in en beställning på något annat linne istället, för 8€ frakt (på ett linne som visserligen var på rea) känns inte så där riktigt lajbans. 
mailade förstås och berättade om min besvikelse. jag har full förståelse för att det kan gå så här, när det är frågan om en rätt liten webshop ändå, och rusningen som uppstår när det är lagerrensning på gång. men ändå. får väl vänta på svar till måndag antar jag, men hoppas det är något positivt svar jag får. som fri frakt eller något liknande. pengar tillbaka ska jag i vilket fall som ha, för betalningen är ju redan gjord, visserligen med visa-kort, så räkningen kommer ju inte förrän nästa månad, men återbetalning för dom uteblivna produkterna ska jag ha. punkt.

väldigt tråkigt när sånt här händer - jag som hade enbart positiva tankar om sandra och kan dee efter min första beställning. men nu vet jag inte vad jag tycker. det positiva med snabb ordergranskning, packning och utskickning har nu blivit till något negativt eftersom jag inte fick en chans ens att ändra min beställning efter deras miss.
tycker ni jag överreagerar?