tisdag, april 17, 2012

because i'm worth it

bokade in mig just för massage imorgon på vaasa day spa. 
massage är något jag absolut borde gå oftare på, för min nacke är alltsomoftast stel från jobbet. men det blir liksom aldrig av. det här är andra gången i mitt liv jag går på massage, + en gång i thailand.
nåväl, imorgon blir det 3omin njutning - hade gärna tagit 6o eller t.o.m. 9omin men det fanns inga tider kvar. ville få det inbokat redan imorgon eftersom jag är ledig så orkar jag sedan (kanske) jobba 9 dagar i streck.


på tal om jobb - på lördag har vi återigen barnens dag på minimani, så kom in en sväng om ni har vägarna förbi - det bjuds som vanligt på en massa roligheter för barn och vuxna! och än en gång kan ni rösta på er favorit i personalen, alltså vem som är bäst utklädd, på samma gång deltar ni i någon form av utlottning (presentkort till mm har oftast varit priset).