tisdag, februari 07, 2012

nöt i halsen

alltså. borde jag kanske gå till en doktor? har haft jätteont i halsen idag. faktiskt så tycks hela vänstra sidan av kroppen ha fått nåt fel - ont i vänster öra, ont i vänster bihåla, ont i vänstra delen av halsen... sen jag kom hem från jobbet har det varit som om jag hade en hård nöt som fastnat i halsen, på vänster sida förstås, så var gång jag sväljer vill jag ropa AJ. drack just en kopp finrexin, men hittills ingen verkan. och jag som hade planer för både kvällen och hela morgondagen (som är ledig från allt vad jobb heter).
så vad säger ni - ska jag inhibera alla planer och boka in en läkartid istället? eller kommer jag bli utskrattad för min nöt i halsen?!

end of klagobloggen.

nåt positivt då? jo;
jobbet är roligt (fastän där saknas en av dom bästa).
vädret är kallt (men ack så vackert) - varmare grader väntas igen till helgen!
imorgon är första hockeymatchen för året inbokad (hoppas slippa avboka p.g.a. nöt i halsen-syndrom).
jag är fortfarande helt sjukt kär i mina nya klockor.
jag har fått några nya följare på bloglovin (vem är ni?!).

...kunde göra listan längre, men tror jag stannar där så ni inte tror att jag fått fnatt. jag menar, too much happiness is crazy, right?! :D