onsdag, februari 22, 2012

dagens överraskning

jag har fyra(4!) sommarsemesterveckor att ta ut. inte tre(3) som jag trodde.
hade nämligen för mig att när jag åkte till thailand använde jag min vintersemestervecka plus att jag tog ut en sommarsemestervecka i förskott. men tydligen inte. resan var nämligen inte från må-sö utan påbörjades och avslutades mitt i veckan. så dagarna jag missade före resan var vanliga lediga dagar och likadant i slutet av resan. vackert så!
så hej hej fyra lediga veckor i sommar! nu får vi då bara hoppas att det är supervarmt redan i maj/juni, för jag kommer högst troligtvis hamna ta semester då, eftersom jag dom senaste åren semestrat i slutet av sommaren.
eller så hoppas vi att jag hittar någon som har semester samtidigt som vill åka med mig någonstans till värmen och solen!
eller så sticker jag iväg nånstans ensam och då blir det en semester med foton som dessa:

och det är kan ju bli lite småtråkigt i längden :)