fredag, februari 03, 2012

jurlique - joy of giving

vann ju en tävling före jul, där priset var ett produktpaket från jurlique.
jurlique finland
nu har jag äntligen hunnit testa två av tre produkter, när kylan varit som värst här i stan.


har tagit många, långa, varma heta bad och använt mig av showergelen som doftar underbart av rosor och gör huden len och mjuk.


handkrämen har också den använts flitigt, för kylan där ute + faktum att jag tvättar mina händer ännu mer nogrannt än vanligt (i.o.m. förkylningssäsongen) har gjort mina händer torra och sträva - där har handkrämen gjort underverk, numera stoltserar jag med mjuka händer som dessutom doftar underbart!

ansiktssprayen kommer jag använda mig av i vår och sommar, när ansiktet verkligen behöver fräschas upp under dagens lopp. så den får snällt stå i skåpet ännu en stund, vänta på varmare dagar, precis som jag!