tisdag, oktober 25, 2011

what a day!

inte nog med att jag vann hos scandinavian health and beauty
tidigare idag, när jag kom hem från jobbet och snabbkollade läsvärda bloggar, hittade jag detta inlägg och fastän jag läste inlägget nästan 5h efter att det skrevs så hann jag bli den sjunde och sista kommenteraren som fick en goodiebag!
<3 wonderland
alltså sicken tur jag haft idag! borde kanske ha köpt en lott eller två...
arbetskvällen var inte heller så hemsk som jag hade förväntat mig, väldigt lugnt faktiskt. fick gjort en massa extra, tex fixade jag nya blommor vid ingångarna till butiken - orange och blått, minimanis färger. har ju inte precis gröna fingrar, så det blev nu som det blev, fast själv tycker jag förstås att jag lyckades riktigt bra. borde kanske ha lagt i lite fler dock...

imorgon enda lediga dagen denna vecka. hoppas få sova gott i natt så jag inte sover bort halva dagen, borde städa upp lite här hemma, hoppas hinna få in en eller två långpromenader (dvs det får inte regna!) och sen borde jag sätta mig ner och redigera lite foton...
vad ska ni göra för skoj imorgon?!