tisdag, oktober 18, 2011

no one told me it was raining!

blev lite småsur på mig själv, för att jag inte kunde låta som mig själv på video*. jag ville ju bara göra en rolig grej av utlottningen. och det gick så fel.
så jag byltade på mig kläder, klädde på jewel och gick iväg på vad som var tänkt att bli en långpromenad i mörkret och blåsten.
men det regnade ju! så det blev en snabb runda i parken.  och vete fasiken om det hjälpte för humöret.
detta representerar ljuset.
men är glad att få ge bort två snygga priser. avundsjuk på j katarine och marica. må ljuset vara med eder!


*fast varför jag egentligen blev sur vet jag inte. eller inte sur kanske. besviken på hur svårt det var att låta normal snarare. så jag borde ju vara glad över kommentarerna, att jag inte låter på riktigt som jag lät på videon. förstår ni? men ja, äh. nu släpper vi det där och går vidare. detta är ingen blogg med video-inlägg. kommer aldrig att bli. det där var en once in a lifetime experience för er.