lördag, november 10, 2012

tyst&tomt

mor min i svealand undrade varför det ekar tomt här i bloggen. orsaken är att jag inte längre sitter framför datorn flera timmar i streck. det går dagar när jag inte ens öppnar datorn. som nu, nu har jag inte haft igång laptoppen sedan i måndags. och att blogga från telefon är tidskrävande och tråkigt. så därför blir det lite tomt här.
men jag själv har nog inte försvunnit någonstans. och dom utlovade tilläggen till detta inlägg kommer nog inom snar framtid.
nu tänkte jag bara titta in och säga hej, jag lever, allt är just fine!

och visa mina nya ögon:
köpta på beauty bay

och nu vill jewel gå ut, i mörkret och rusket. imorgon hoppas vi på fint väder, åker ut till sundom för farsdag och ska leta mossa i skogen. bland annat.
hoppas ni alla har en mysig helg!