fredag, november 16, 2012

ändring av tomtefotograferingstidpunkt

eftersom tomten är en väldigt upptagen gammal man, kommer inte den årliga tomtefotograferingen vid minimani att vara 2.12 som jag skrev tidigare.
ny tid, som passade tomtens fullspäckade schema bättre, är söndagen den 25.11. så vi syns om två veckor istället för tre då m.a.o.!




edit. jaja, tiden går fort när man har roligt och tomten kommer om lite på en vecka, inte två, precis som fru tallund så snällt påpekade! det kändes inte alls som fredag idag när jag skrev inlägget på kafferasten. hade helt för mig att det var måndag. men om det är fredag idag så betyder det att det är lördag imorgon och det mina vänner betyder att jag sticker iväg på en liten roadtrip till ikea. listan på vad jag ska hämta åt nära och kära växer, medan jag själv inte vet vad jag vill ha. eller behöver. fast det finns nog några nödvändigheter till lyan som jag kommer införskaffa om jag stöter på något perfekt imorgon.
tills dess - ha en gemytlig fredagskväll sötnosar!