lördag, november 24, 2012

dear santa 2o12


högst på önskelistan i år står en ny kamera, förslagsvis canon eos 600d eller 60d, samt en blixt till det: speedlite 43o ex II.
en fjärrutlösare, som denna canon rc-6, kostar inte många pengar.
snygga, stilrena påslakan har jag visserligen massor av i skåpen, men detta från marimekko skulle passa perfekt hos mig.
rådjur och renar, som t.ex. den här praktiska hängaren från modesto, får gärna flytta in hos mig, dock undanber jag mig från stickade renar och halmbockar, ska det vara så ska det vara praktiska saker i passande metall eller stilrena, vackra rådjur som kan stå framme året runt utan att någon kallar det för julpynt.
presentkort till t.ex. vaasa day spa eller beauty bay funkar också perfekt.

ja, och så var det ju det där med fred på jorden, pengar på kontot och en karl i mitt liv. småpotatis bara.