måndag, oktober 15, 2012

top3 och mina favoriter

förutom lilla my, placerade sig dessa sötnötar i top3 på barnens dag:

prinsessan
nyckelpigan

till mina favoriter hörde:

bocken
elvis
moroten

trodde själv att elvis skulle vinna, men det visade sig vara (än en gång) en nitlott att jobba kort morgonskift. hade elvis varit in the building i 8h hade han nog slagit lilla my med hästlängder! nu hann han leave the building innan sjusovarna vaknade för att rösta. så kan det gå.
vilken var din favorit?!

nu kan jag, efter x antal barnens dag, dra mig tillbaka och kanske en gång få vara ledig då nästa barnens dag ordnas. nu har jag vunnit en gång. det räcker för mig. visade ju sig vara ett vinnande kort att klä sig i något som barnen verkligen känner igen, och studsa omkring och krama lite barn här och där!

tack än en gång om just du röstade på mig!