söndag, oktober 14, 2012

när någon känner en väl


när jag lärde den gamla hunden sitta fick jag en goodie bag som inflyttningsgåva. allt packat i en fin påse som matchade mina grytlappar! där fanns mörk choklad, turkisk jogurt, kanel, battery (det är dock den gråa, sockerfria, som jag brukar dricka), ett ljus (har ett likadant i vitt från förr) samt ballerinakex till kaffet jag bjöd henne på. allt gick alltså hem!
så kul att se när någon lägger märke till dom små sakerna. goodie bagen kanske inte ser ut för mycket åt er andra, men bakom alla saker fanns en tanke, som visar att hon vet vad jag gillar. sånt uppskattas, hos mig, mer än någon dyr grej baraföratt...

så där, nu har jag kommit ifatt vad gäller bloggandet. det jag lovade visa har jag visat. nu ska jag sluta lova och ta det i den takt det kommer, i den takt jag hinner. för även idag blev en dag full med program, och dagen är inte slut ännu.
men nu, nu ska jag slänga upp fötterna en liten stund och vila på soffan innan jag fortsätter...
skön söndag på er alla!