tisdag, december 20, 2011

reindeer day

hörni, nu har jag äntligen fått ett superglue som lyckats fästa renarnas horn, så snart, snart, ska ni få en bild på hela härligheten!

hur gick det med min sjuka rygg och sjukskrivningen funderar ni? jo, jag var ledig fredag, sjukskriven lördag och söndag och envis som få for jag i jobb igår, med läkartiden kvar, ifallomatt. men jag kände att med hjälp av medicin klarar jag mig någorlunda, så jag avbokade tiden. idag är jag ändå ledig igen, sen jobbar jag onsdag-lördag. följt av två dagar ordentlig vila inför resan! tänk det, om en vecka åker vi iväg - underbart!!!
idag har jag en hel del att stå i, hoppas hinna med det mesta och att ryggen inte gnäller för mycket, för hamnar att köra bil ett par vändor och då får jag inte äta medicin :/ triangelmedicin är inget att leka med.

men hörni, medan jag håller på och fejar - passa på att tävla här om ni inte ännu lämnat en enkel lite kommentar! tävlingen avslutas ikväll kl2ooo, så hinner jag posta vinsterna imorgon och ni hinner få dem före jul! låter det bra?!