söndag, december 11, 2011

crazy person?!

efter en snabbuppstädning på suvikirppis åkte jag, svägerskan och gudsonen iväg och handla till prisma. känns alltid konstigt att handla i någon annan butik än min egna, men alltid kul att se något helt annat också!
som idag när jag på håll såg en grön mössa som jag först tänkte att vilken cool iögonfallande mössa! sen såg jag det blonda håret därunder som såg bekant ut. och visst, det var tajtamamman jessica! velade en stund - vågar jag gå fram och säga hej?! men till sist tog jag några steg fram och sa hej och vi utbytte några ord och en kram.
blogosfären är nog helt wow ibland, man "känner" människor som man aldrig ens har träffat och sen när man äntligen träffas är det som en vän man bara inte sett på några veckor!
mera sånt åt folket!

ps. är det någon annan än jag som tycker att tidstjuven liknar liz från my life as liz?!