lördag, december 24, 2011

julafton över för min del

arbetsdagen kändes lång. satt mest på kontoret och styrde och ställde, men folk i butiken fanns det visst en hel del av. vaktade sedan ena ingången vid stängningsdags, och det behövdes - helt tillräckligt med folk som försökte in ännu 1o min efter stängning...
sen bar det av mot barndomshemmet för julgröt, julmat och julklappar. och jag som hade sagt att jag inga klappar ville ha (läs: inte behöver något) i år, blev mäkta förvånad när tomten gav några småpaket åt mig. tack tomten!
kom just hem från sundom. ska bädda ner mig i soffan och kurera mig lite med svarvinbärssaft+echina force, strepsils och astrid lindgrens jul på tv. känner mig rätt färdig, ont i halsen och småsnuvig, temp på 37.5. ser fram emot en lång natts sömn, har mycket att stå i imorgon! återkommer när jag mår lite bättre.

hoppas ni alla haft en underbart mysig jul!