fredag, december 23, 2011

brast i tårar...

...när jag äntligen kom mig hem från jobbet och gick ut med jewel.
fastän jag hade dom bästaste kunderna idag på jobbet - inga surpuppor alls! - så var det en fysiskt tung arbetsdag. hade så otroligt ont i ryggen, kändes som om den skulle gå i bitar. och humöret var rätt i botten pga ett tråkigt meddelande jag fick på dan. så nu blir det vila resten av kvällen - en dag jobb kvar sen ledigt i 2½ vecka.

öppnade just datorn för att kolla snabbt det viktigaste. lämnade och prata med mor online. sista check-listan innan hon åker hitåt och jag åker iväg. kollade mailen och woot woot - jag hade vunnit två tävlingar! såna tävlingar jag hade glömt att jag deltagit i. såna tävlingar jag deltog i bara för att man inte förlorar något på att försöka, men tänker att det är ju så många som deltar så det är så minimal chans att man vinner.
rfsu
jurlique

så nästa vecka får jag hem ett paket från jurlique och ett från rfsu. helt sjukt kul! förbättrade mitt humör också rejält.

men som sagt, nu vila och slutkläm på jobbet imorgon.
vad gör ni ikväll, så här dan före dopparedan?!