onsdag, december 21, 2011

hör upp vinnare!

det blev lite mutkia matkassa och jag kan inte förvara vinsterna i info. hoppas det inte är någon på väg att hämta sin vinst just nu, eller ikväll, för dom stannar i mitt klädskåp fr.o.m. nu tills imorgon bitti.
om möjligt, droppa in imorgon mellan 8 och 14 eller på fredag mellan 8 och 1430 och sök upp mig!
även på julafton huserar jag på jobbet om någon vill komma då. annars måste vi boka in annat upphämtningssätt. skickar helst inte med brevbäraren, finns risk att saker och ting går sönder :/
ikväll är jag inte anträffbar och imorgon kväll kan det vara svårt att få tag på mig efter arbetstid. hoppas vi kan lösa det på något vänster, vill så gärna att ni alla vinnare får en liten julklapp av mig INNAN julen. för sen åker jag ju bort...

hör av er!!!