onsdag, juli 13, 2011

tystnad



har inte hängt på datorn så mycket så det skulle ha resulterat i värst många inlägg på sistone. orsak? mor har varit här.
men ikväll åker hon så det kanske blir ändring på den fronten.
annars då? jo, försöker febrilt hitta någon som har lyckats skaffa sig fribiljetter till festivalen i helgen, har ingen lust egentligen att betala (iaf fullt pris) när det dessutom är lovat regn båda dagarna. då kunde man ju liksom istället sitta på balkongen och lyssna gratis. fast det är ju inte samma sak som att vara på plats. men ni vet vad jag menar. försöker hålla i pengarna nu. fastän jag köpte dom där skorna och den där klänningen häromdagen. men det är ju något jag använder många gånger. festivalen pågår två dagar och sen är den förbi.
är fortfarande bummed out att jag inte fick jobbet som festival-fotograf, det skulle ha varit sååå lajbans!
men nu ska jag snart vinka hejdå åt mor och sen gå en kvällspromenad med jewel, innan jag somnar. vilket jag kunde göra bums - tog på att jobba idag, speciellt när jag egentligen skulle ha varit ledig!

hur har er vecka börjat?!