onsdag, december 05, 2012

girl on fire

träffade sötaste alexandra och hennes fina mamma på mm idag. och fick mig en smärre chock när dom berättade att videoklippet jag la upp, det här alltså, har haft över 8oo visningar! jag bara: say whaaat!? alltså, jag vet ju själv hur duktig alexandra är, men är van vid att mina videos ses av högst 1oo pers, så över 8oo på 5 dagar är liksom ganska stort. det sprider sig som en löpeld med andra ord!
fina johanna hade ju snappat upp videon och bloggade även hon om den här - tack till henne för den fina reklamen! musikalen är ju redan slutsåld, men ni som inte hann få er en biljett kan trösta er med att jag snart ska klippa ihop den utlovade videon med godingar från premiären!
även radio x3m lär ha pratat om alexandras framträdande. stora grejer alltså!

jag får fortfarande chills när jag tänker på hur duktig hon är!