tisdag, november 01, 2011

the goodiebag has arrived

på måndag kom postiljonen med goodiebagen jag hann roffa åt mig inne hos wonderland förra veckan. dock var jag inte hemma just då så jag fick bara en meddelande-lapp. så idag efter jobbet gick jag via posten på vägen hem. tog otroligt länge att hitta mitt paket - så pass länge att jag funderade om postiljonen stulit min goodiebag?! jag tror jag väntade nästan en kvart innan paketet kom fram, två stycken post-tanter letade febrilt, stack fram huvudet bakom hyllan och bad så mycket om ursäkt varannan minut tills dom äntligen hittade paketet - precis där det skulle vara och precis där ena tanten letade till först.
hur som haver, hem kom jag med min goodiebag. som inte såg ut som på bilden:
papperspåsen var utbytt mot ett brunt post-kuvert.
inuti fanns detta:
fazers blå
shower gel från body shop
den jag fick var apricot basil, alltså inte den på bilden
testers från korres
1o%rabatt till korres - någon i hfors-trakten som vill ha detta?!
alla bilder fräckt stulna av wonderland! goodiebagen kom som en frisk uppiggande vind från helsingfors, tack än en gång heidi!