torsdag, september 15, 2011

idag har jag...

* arbetat övertid
* gått med på att komma i jobb en timme tidigare än menat imorgon
* förbannat arbetsmoralen hos vissa, eller saknad därav
* skänkt pengar till röda korset
* förgäves försökt komma på vad (från mitt klädskåp) jag ska ha på mig på bröllopet
* bett till vädergudarna om uppehåll och minimal vindstyrka på lördag, speciellt 143o-15oo
* tagit en powernap vars längd överskred det normala
* skaffat ett nytt 8g minneskort till kameran
* besökt rewell storm och återigen konstaterat att det är löjliga rabatter dom har
* faktiskt köpt en klänning på rea, som eventuellt får skyla min kropp på lördag

härtill har jag förstås sysselsatt mig med dom vanliga dagliga görorna - promenerat med hunden. gett mat åt hunden. kliat hunden bakom örat. kliat hunden på magen. och sånt roligt.
vad har ni gjort?!