fredag, april 01, 2011

nu åker piercingen ut.

andra (eller kanske tredje) gången jag biter bort en bit av samma tand! så nu ger jag upp och tar bort min piercing. den har fått hänga med tillräckligt länge. men tomt kommer det kännas. har dock inte råd med att besöka tandläkaren 'hela' tiden...
hoppas jag klarar av kvällen och helgen utan värre smärta, så får jag fixa tandläkarbesöket nästa vecka istället (varför lyckas jag alltid få ont eller förstöra mina tänder just till helgen?!)... men misstänker det kommer börja värka så småningom, det var en redig bit som bets bort denna gång.
här ser ni biten i min handflata...
slänger in lite värkmedicin och försöker glömma det en stund. tur jag hann äta före iaf! det var sista tuggan som var boven i dramat idag...
sedan väntar kvällsjobb följt av tidigt lördagsskift, vadå tgif :D