måndag, september 27, 2010

heja, heja, hockey sport!

första hemmamatchen för säsongen som jag såg. och det gick ju bra :D 6-1 är liksom helt godkänt och så här glad blev jag då ->




känns fortfarande jättekonstigt att inte ha säsongskort, efter att fyra år i rad gått på varje hemmamatch så är det klart man har lite abstinens. ikväll tog vi ståplats med sussi, fast i andra perioden smög vi och satte oss på våra gamla platser och gubbarna bredvid oss, våra gamla vänner, hade saknat oss så <3

ledig imogon. marius kommer från dagmamman med resten av gänget till parken här framför mitt hus, så jag ska gå och leka en stund med honom på morgonen. sen kanske en sväng på stan :) och sen har jag lovat hämta marius från dagmamman på brändö då brou ska spela badminton och I jobbar. sweet :)
nu lite svenska new york-fruar, bara för att dom är så jäkla töntiga :D sen blir det nog natten! sov sött mina vänner!

xoxo